Aktualności

Serwis SUPERSNOW

Rozpoczęcie lata- to najlepszy okres na rozmowę z serwisantami urządzeń naśnieżających. W tym czasie ruch po sezonie maleje, serwisy po zimie w większości już są przeprowadzone, tempo pracy zwalnia i właśnie chyba tylko dlatego udało nam się porozmawiać z serwisantem odpowiedzialnym za rynek południowej Polski.

SUPERSNOW: Czy Twoja pasja to również Twoja praca? Dlaczego serwis? Co sprawia, że pomimo czasem ciężkiej, fizycznej i na pewno brudnej pracy widzimy Cię uśmiechniętego za każdym razem gdy rozpoczynasz dzień? Pracujesz na jednym z trudniejszych stanowisk w firmie.

RAFAŁ: Praca w serwisie jest wymagająca, ale daje mnóstwo satysfakcji. Aktualnie wykonujemy serwisy zarówno w terenie, u Klienta jak i na serwisie w firmie. Przeglądamy poszczególne elementy, smarujemy, wymieniamy spracowane części. Lato to czas na odpowiednie przygotowanie się do kolejnej zimy. Pomimo, że posługujemy się sprawdzonymi schematami działania, to nie ma dwóch takich samych serwisów. Każda maszyna to nowe urządzenie. Trzeba mieć swego rodzaju instynkt i lubić to co się robi! I nie można bać się pobrudzić. Nie ma miejsca na manicure i kremy do rąk. Trzeba się czasem przyłożyć i pokazać krzepę przy pracy.

SUPERSNOW: Jak wygląda dzień w sezonie zimowym? Dzień w środku sezonu?

RAFAŁ: Czas. To najważniejszy element przed i w trakcie zimy. Zdarza się wówczas prawdziwy tłok i nie ma wtedy miejsca na pomyłki. Trzeba działać szybko i zdecydowanie! Dyspozytor Snowline przyjmuje zgłoszenie. Niejednokrotnie jest w stanie pomóc od razu. Jeśli jednak jest potrzeba zaangażowania serwisanta do akcji, otrzymujemy wytyczne, siadamy i jedziemy! Dyspozytor Snowline ma pogląd na cały zespół, więc rozplanowuje dni i tygodnie, tak aby można było jak najszybciej zadziałać.

SUPERSNOW: Nawiązałeś do SNOWLINE24. W jakich krótkich słowach opisałbyś jego działanie? Czy Klienci polubili tą formę komunikacji?

RAFAŁ: SNOWLINE24 jest szybki, pomocny i zawsze czuwający! Działa on okresie od 1 listopada do 31 marca przez 24h/dobę. Wszyscy doskonale wiemy, jak ważne jest by podczas sezonu zimowego sprzęt naśnieżający działał bez niepotrzebnych przerw. Bez Snowline24 nie wyobrażam sobie zimy! Czasem Klienci dzwonią na Snowline24, żeby dać znać, że poradzili sobie z jakimś problemem. Chcą się tym faktem podzielić z nami! Dla nich satysfakcja, dla nas radość!

SUPERSNOW: Czy wszystkie części machiny jaką jest firma SUPERSNOW są również ważne??? Do sprawnego działania potrzebny jest każdy tryb, każdy element- dobrze działający, dobrze naoliwiony. Czy tak jest w SUPERSNOW?

RAFAŁ: Musi być dobra współpraca wszystkich: konstruktorów, monterów, kontrolerów, handlowców, serwisu czy samego biura żeby całość funkcjonowała i przynosiła zamierzone efekty. Ostatni czas jest czasem trudnym nie tylko dla naszej firmy, ale dla firm na całym Świecie. Trzeba jednak robić swoje najlepiej jak się potrafi!

SUPERSNOW: Na zakończenie jakbyś podsumował swój wybór? Jesteś zadowolony?

RAFAŁ: Praca w serwisie SUPERSNOW to było dla mnie nowe doświadczenie. Wcześniej moja aktywność zawodowa była wyłącznie w zakresie mechaniki, która bardzo mocno łączy się z tym co aktualnie robię. Zaangażowanie i przykładanie się do pracy przynosi tylko pozytywne rezultaty i na co dzień lepiej się pracuje. Mnie ta praca cieszy!