Oferty pracy
O NAS
SUPERSNOW SA należy do Rodziny Państwa Dziubasików (właścicieli Hotelu i Term Bania) oraz PFR (Polskiego Funduszu Rozwoju) i jest wiodącym producentem armatek śnieżnych oraz kompleksowych systemów naśnieżania działającym w oparciu o polski kapitał i polską myśl techniczną. Supersnow składa się z trzech spółek ulokowanych w Polsce, Austrii oraz Rumunii, a armatki śnieżne Supersnow pracują na stokach narciarskich Europy, Azji i Ameryki Południowej.
WYŚLIJ SWOJE ZGŁOSZENIE
Jeśli spełniasz wymagania i jesteś pełen zapału do pracy, wyślij swoje CV na adres , w tytule wiadomości wpisując nazwę stanowiska wraz z imieniem i nazwiskiem kandydata lub prześlij je na adres:
SUPERSNOW SA
ul. Ks. A. Siudy 11
34-436 Maniowy
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Opis stanowiska:
- przygotowywanie ofert dla klientów na bazie współpracy z Doradcą Klienta,
- wykonywanie kalkulacji do ofert,
- sporządzanie planów koncepcyjnych.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie kierunkowe,
- dobra znajomość pakietu Office,
- biegła znajomość programu AutoCad 2D,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- pracowitość, komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność.
Oferujemy:
- stabilną pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pracę przy ciekawych, międzynarodowych projektach,
- realną możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- dodatkowe korzyści i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Opis stanowiska:
- kontrola działania maszyn i urządzeń podczas próbnej eksploatacji,
- sprawdzanie współdziałania poszczególnych zespołów i urządzeń za pomocą przyrządów kontrolno -pomiarowych,
- montowanie osprzętu maszyn i urządzeń, np. instalacji elektrycznych, hydraulicznych, pneumatycznych, smarowniczych, urządzeń kontrolnych, sygnalizacyjnych, sprawdzanie szczelności poszczególnych układów,
- przeprowadzanie operacji montażu poszczególnych części w zespoły oraz zespołów w gotowe maszyny i urządzenia,
- wykonywanie prac elektrycznych, konserwacji i instalacji w ramach posiadanych uprawnień.
Wymagania:
- minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- aktualne uprawnienia SEP do 1kw.
Oferujemy:
- pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- dodatkowe korzyści i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Opis stanowiska:
- Montaż elementów zgodnie z dokumentacją techniczną
- Pomoc w załadunkach transportu
- Obsługa narzędzi i urządzeń wykorzystywanych podczas prac produkcyjnych
- Wykonywanie czynności naprawczo – konserwacyjnych
- Wykonywanie prac porządkowych
Wymagania:
- Doświadczenie w montażu mechanicznym
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, sumienność
- Zdolności manualne
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
Oferujemy:
- pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- pakiet szkoleń przygotowawczych (wdrożenie do pracy przez doświadczonego pracownika,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- dodatkowe korzyści i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Opis Stanowiska:
- przeprowadzanie napraw, przeglądów okresowych, konserwacji itp.
- wymiana części mechanicznych,
- wykonywanie przeglądów i remontów zgodnie z ustalonym planem,
- serwis maszyn i urządzeń do naśnieżania stoków,
- współpraca i wymiana informacji z pracownikami innych działów.
Wymagania:
- gotowość do wyjazdów służbowych (bez weekendów),
- uprawnienia SEP „E” do 1kV,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność,
- znajomość języka angielskiego,
- mile widziane doświadczenie i umiejętności w zakresie diagnostyki, napraw maszyn i urządzeń.
Oferujemy:
- pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- pakiet szkoleń przygotowawczych (wdrożenie do pracy przez doświadczonego pracownika,
- samochód oraz telefon służbowy,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- dodatkowe korzyści i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Zakres odpowiedzialności:
- obsługa procesu zamówień materiałów i usług,
- przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych,
- negocjowanie z dostawcami warunków płatności, warunków dostaw,
- kontrola parametrów jakościowych i ilościowych dostarczanych materiałów,
- optymalizacja procesów w dziale,
- współpraca z innymi działami w firmie.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie techniczne),
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętność efektywnego zarządzania czasem własnym, również zdolności do przyjmowania roli, funkcji lidera zespołu,
- umiejętności układania i optymalizacji procesów,
- znajomość systemów klasy ERP,
- zdolności analityczne, umiejętność pracy z arkuszem Excel,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełnym etacie na podstawie umowy o pracę,
- możliwości rozwoju zawodowego w ramach złożonej struktury firmy w wymiarze międzynarodowym,
- udział w szkoleniach.
Opis stanowiska:
- spawanie konstrukcji ze stali czarnej,
- przygotowanie powierzchni, elementów i części do spawania,
- prace montażowe.
Wymagania:
- minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętność czytania rysunku technicznego,
- aktualne uprawnienia spawalnicze na metodę MAG 135.
Oferujemy:
- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w młodym prężnym zespole i przyjaznej atmosferze,
- szkolenia, podnoszenie kwalifikacji i realną możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- udział w ciekawych projektach w wyjątkowej branży.
Opis stanowiska:
- spółudział przy budowie prototypów,
- projektowanie i testowanie nowych urządzeń,
- szukanie innowacyjnych rozwiązań,
- prowadzenie identyfikacji komponentów maszyn,
- określanie wymagań materiałowych,
- tworzenie dokumentacji technicznych, instrukcji,
- tworzenie katalogu części zamiennych,
- wykonywanie badań i testów prototypów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe z zakresu mechatroniki lub mechaniki,
- znajomość oprogramowania CAD, preferowany Solid Works,
- mile widziana wiedza z zakresu zapewnienia jakości w projektowaniu metodologii FMEA, QFD, DFMA,
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- prawo jazdy kat. B.
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dyspozycyjność w okresie zimowym.
Oferujemy:
- bardzo dobre warunki pracy w profesjonalnym zespole o wysokiej kulturze organizacyjnej,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- pracę przy ciekawych realizacjach,
- realną możliwość rozwoju zawodowego.
Dołącz do naszego śnieżnego zespołu jako Specjalista ds. Marketingu!
(praca stacjonarna w biurze w MANIOWACH)
O Nas
Jesteśmy pionierami w branży urządzeń do naśnieżania, dostarczając nasze rozwiązania d ośrodków narciarskich na całym świecie. Nasza pasja to nie tylko śnieg, ale też innowacje i radość, jaką przynosimy naszym klientom.
Co będziesz robić?
- Kreatywne wspólne planowanie i wdrażanie strategii marketingowych – pracujemy zespołowo.
- Tworzenie angażujących treści, które roztapiają lód w sercach naszych klientów.
- Koordynowanie i realizacja działań marketingowych (360 stopni).
- Organizacja wydarzeń branżowych i udział w targach.
- Oceniać efektywność działań i optymalizować - aby zawsze trafiać w cel.
Czego szukamy?
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w marketingu – dodatkowe punkty za doświadczenie w branży technicznej lub sportowej!
- Zdolności do tworzenia pozytywnie angażujących treści i znajomość technik content marketingu.
- Talentu i doświadczenia w tworzeniu prezentacji, które naprawdę trafiają w sedno i materiałów promocyjnych, które wyróżniają się z tłumu.
- Wiedzy i umiejętności w pozycjonowaniu stron internetowych, oraz umiejętności planowania, koordynacji i optymalizacja kampanii leadowych.
- Biegłości i twórczego podejścia do wykorzystania narzędzi GA, SEM/SEO, SM
- Entuzjazmu do nauki i adaptacji w szybko zmieniającym się świecie marketingu.
- Świetnych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem.
- Znajomości angielskiego na poziomie B2 lub wyższym. Zamiennie bardzo dobra znajomość niemieckiego (nawet lepiej).
- Zainteresowanie sportami zimowymi będzie dodatkowym atutem!
Co oferujemy?
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
- Możliwość rozwoju i szkoleń w zakresie najnowszych trendów marketingowych.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Zgrany zespół, który nie boi się wyzwań.
- Pełny etat, pełen wyzwań i umowa o pracę.
- Prywatna opieka i ubezpieczenie grupowe.
Aplikuj już dziś! Wyślij swoje CV i list motywacyjny na adres:
Opis stanowiska:
- współudział przy budowie prototypów,
- projektowanie i testowanie nowych urządzeń,
- szukanie innowacyjnych rozwiązań,
- prowadzenie identyfikacji komponentów maszyn,
- określanie wymagań materiałowych,
- tworzenie dokumentacji technicznych i instrukcji,
- tworzenie katalogu części zamiennych,
- wykonywanie badań i testów prototypów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe z zakresu mechatroniki lub mechaniki,
- wykształcenie i/lub doświadczenie w zakresie projektowania maszyn przepływowych zwłaszcza wentylatorów osiowych,
- znajomość oprogramowania CAD, preferowany Solid Works,
- mile widziana wiedza z zakresu zapewnienia jakości w projektowaniu metodologii FMEA, QFD, DFMA,
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- prawo jazdy kat. B.
- minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
Oferujemy:
- pracę nad ciekawymi projektami. Pełną wyzwań, ale i dużych możliwości w projektowaniu.
- bardzo dobre warunki pracy w profesjonalnym zespole o wysokiej kulturze organizacyjnej,
- pracę w Maniowach z widokiem na Tatry,
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rykowej,
- realną możliwość rozwoju zawodowego.
Opis stanowiska:
- Rozwój struktur kontrolingu wewnętrznego i raportowania zarządczego na potrzeby Zarządu i Właścicieli,
- Tworzenie rocznych i wieloletnich planów finansowych Grupy,
- Optymalizacja finansów Grupy i planowanie strategiczne, tworzenie prognoz finansowych,
- Nadzór nad sprawozdaniami finansowymi oraz koordynacji rozmów z audytorem,
- Analiza i kontrola kosztów, wydatków oraz kontraktów (marżowość, warunki płatności, fakturowanie),
- Nadzór i optymalizacja raportowania finansowego na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
- Udział w tworzeniu wewnętrznych struktur i procedur kontrolingowych, nadzór nad ich funkcjonowaniem,
- Definiowanie i kontrola budżetów i finansów spółek Grupy
- Nadzór i ulepszanie systemu finansowo-księgowego (IT)
- Nadzór, ulepszanie i rozwój działu księgowości
- Definiowanie strategii podatkowej spółek Grupy
- Nadzór nad płynnością finansową oraz zarządzanie kapitałem obrotowym
- Wspomaganie decyzji strategicznych i operacyjnych
- Reprezentowanie spółki wobec instytucji i podmiotów zewnętrznych w zakresie finansowania
- Przygotowywanie analiz finansowych i biznesowych oraz oceny projektów inwestycyjnych
Wymagania:
- Wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów przedsiębiorstwa na samodzielnych kierowniczych stanowiskach z odpowiedzialnością za finanse spółki (preferowane: kontroling),
- 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (Dyrektor Finansowy/CFO) w branży produkcyjnej,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne),
- Ugruntowana praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu rachunkowości zarządczej i finansowej, kontrolingu finansowego, budżetowania, planowania finansowego, kontroli kosztów i zarządzania ryzykiem finansowym
- Decyzyjność, inicjatywność, zorientowanie na cel, samodzielność w działaniu, świetna organizacja pracy własnej i zespołu,
- Zaangażowanie i branie odpowiedzialności za powierzone obszary,
- Wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji,
- Znajomość procesu IPO będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełny etat, możliwość współpracy B2B,
- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- realną możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia.
- dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)