O nas

Oferty pracy

O NAS

SUPERSNOW SA należy do Rodziny Państwa Dziubasików (właścicieli Hotelu i Term Bania) oraz Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR) i jest wiodącym producentem armatek śnieżnych oraz kompleksowych systemów naśnieżania, opartym na polskim kapitale i polskiej myśli technicznej. SUPERSNOW tworzą trzy spółki zlokalizowane w Polsce, Austrii i Rumunii, a armatki śnieżne tej marki działają na stokach narciarskich w Europie, Azji oraz Ameryce Południowej.

WYŚLIJ SWOJE ZGŁOSZENIE

Jeśli spełniasz wymagania i jesteś pełen zapału do pracy, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@supersnow.com, w tytule wiadomości wpisując nazwę stanowiska wraz z imieniem i nazwiskiem kandydata lub prześlij je na adres:

SUPERSNOW SA
ul. Ks. A. Siudy 11
34-436 Maniowy

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zakres odpowiedzialności:

  • pozyskiwanie dostawców, prowadzenie negocjacji, ustalanie warunków współpracy oraz zawieranie umów
  • nadzorowanie terminowości zamówień
  • kształtowanie standardów i procedur w dziale zakupów
  • utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień
  • optymalny wybór dostawców
  • określanie terminów płatności
  • zarządzanie łańcuchem dostaw
  • analizowanie krajowego i międzynarodowego rynku dostaw w celu znalezienia alternatywnych źródeł dostaw
  • analiza danych i tworzenie planu redukcji kosztów
  • zapewnianie wsparcia technicznego i organizacyjnego dla wszystkich działów w zakresie dokonywanych zakupów
  • zarządzanie podległym zespołem
  • ścisła współpraca i skuteczna komunikacja z kierownikami operacyjnym

Wymagania:

  • kilkuletnie doświadczenie w dziale zakupów, sprzedaży lub zaopatrzenia na kierowniczym stanowisku
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie techniczne)
  • świadomość kosztowa, umiejętności zarządzania budżetem
  • inicjatywa i przedsiębiorczość
  • znajomość systemów klasy ERP
  • zdolności analityczne, umiejętność pracy z arkuszem Excel
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2

Oferujemy:

  • zatrudnienie na pełnym etacie na podstawie umowy o pracę
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwości rozwoju zawodowego w ramach złożonej struktury firmy w wymiarze międzynarodowym
  • udział w szkoleniach
  • dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)

Opis stanowiska:

  • prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego
  • prowadzenie rachunkowości zgodnie z zasadami dotyczącymi Specjalnej Strefy Ekonomicznej
  • sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych jednostkowych i skonsolidowanych
  • współpraca z audytorami, instytucjami zewnętrznymi, organami podatkowymi i bankami
  • obsługa transakcji międzynarodowych (import/eksport), WDT, WNT
  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz naliczanie podatków (CIT, VAT, JPK)
  • nadzór merytoryczny nad działem księgowości
  • bieżące monitorowanie zmian w przepisach podatkowych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe
  • doświadczenie w pracy na stanowisku Głównej Księgowej/Głównego Księgowego
  • doświadczenie w prowadzeniu księgowości w firmie produkcyjnej
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excel
  • biegła znajomość zasad rachunkowości, przepisów podatkowych oraz umiejętność ich praktycznego stosowania

Mile widziane:

  • znajomość systemu księgowego ENOVA
  • znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
  • dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)

Opis stanowiska:

  • ewidencja faktur w systemie finansowo-księgowym
  • pomoc w sporządzaniu rocznych i okresowych sprawozdań finansowych jednostkowych i skonsolidowanych
  • współpraca z audytorami, instytucjami zewnętrznymi, organami podatkowymi i bankami
  • obsługa transakcji międzynarodowych (import/eksport), WDT, WNT
  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz naliczanie podatków (CIT, VAT, JPK)
  • sprawozdawczość GUS, NBP

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excel
  • znajomość zasad rachunkowości, przepisów podatkowych oraz umiejętność ich praktycznego stosowania

Mile widziane:

  • znajomość systemu księgowego ENOVA
  • znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
  • dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)

Opis stanowiska:

  • pomoc przy montażu instalacji hydraulicznych w systemach naśnieżania (rurociągi, hydranty)
  • pomoc przy montażu elementów układów pompowych
  • wykonywanie prac ogólnobudowlanych

Wymagania:

  • wykształcenie min. zawodowe techniczne
  • umiejętność posługiwania się elektronarzędziami
  • umiejętność pracy w zespole
  • gotowość do pracy w delegacjach krajowych i zagranicznych

Mile widziane:

  • wiedza w zakresie instalacji hydraulicznych
  • obsługa narzędzi w montażu hydraulicznym
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • pracę na pełny etat
  • ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • pracę przy ciekawych realizacjach
  • pakiet medyczny

Opis stanowiska:

  • zakładanie projektów inwestycyjnych w systemie ERP
  • wprowadzanie list materiałowych do inwestycji w ERP
  • monitorowanie terminów realizacji poszczególnych zakresów na inwestycjach i terminów końcowych inwestycji
  • monitorowanie dostępności materiałów i koordynowanie dostaw materiałów na inwestycje
  • przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców materiałów
  • ustalanie warunków zakupu i terminów dostaw do firmy i na inwestycję
  • zamawianie materiałów i usług

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne)
  • umiejętność pracy na komputerze w systemach klasy ERP oraz Excel, Word
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu min. B1
  • umiejętność pracy w zespole (również w open space)

Mile widziane:

  • wiedza w zakresie prawa budowlanego, prowadzenia procesów inwestycyjnych
  • wiedza w zakresie realizacji zamówień materiałów i usług
  • wiedza w zakresie zarządzania projektami
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • pracę na pełny etat
  • ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • pracę przy ciekawych realizacjach
  • pakiet medyczny

Opis stanowiska:

  • przygotowywanie ofert dla klientów na bazie współpracy z Doradcą Klienta,
  • wykonywanie kalkulacji do ofert,
  • sporządzanie planów koncepcyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie kierunkowe,
  • dobra znajomość pakietu Office,
  • biegła znajomość programu AutoCad 2D,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • pracowitość, komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność.

Oferujemy:

  • stabilną pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • pracę przy ciekawych, międzynarodowych projektach,
  • realną możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe korzyści i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).

Opis stanowiska:

  • współudział przy budowie prototypów,
  • projektowanie i testowanie nowych urządzeń,
  • szukanie innowacyjnych rozwiązań,
  • prowadzenie identyfikacji komponentów maszyn,
  • określanie wymagań materiałowych,
  • tworzenie dokumentacji technicznych i instrukcji,
  • tworzenie katalogu części zamiennych,
  • wykonywanie badań i testów prototypów.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe z zakresu mechatroniki lub mechaniki,
  • znajomość oprogramowania CAD, preferowany Solid Works,
  • mile widziana wiedza z zakresu zapewnienia jakości w projektowaniu metodologii FMEA, QFD, DFMA,
  • dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • dyspozycyjność w okresie zimowym.

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie,
  • pracę przy ciekawych realizacjach,
  • możliwość stałego rozwoju,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).

Opis stanowiska:

  • montaż elementów układów naśnieżania na stoku – rurociągi, hydranty, instalacje towarzyszące,
  • montaż elementów układów pompowni wg instrukcji rysunkowych – pompy, silniki, kolektory stalowe,
  • wykonywanie prac ogólnobudowlanych,
  • działania serwisowe i konserwacyjne w zakresie instalacji systemów naśnieżania,
  • wsparcie w montażu i instalacji pozostałych elementów systemów naśnieżania – instalacje teletechniczne, instalacje skrzyń zasilających na stoku,
  • wsparcie w zakresie montażu dla pozostałych działów firmy,
  • uzgodnienia techniczne z pozostałymi działami firmy.

Wymagania:

  • wykształcenie min. zawodowe,
  • obsługa elektronarzędzi,
  • prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • język angielski w stopniu komunikatywnym,
  • doświadczenie w pracy przy instalacjach ziemnych, hydraulicznych, pompowych,
  • obsługa narzędzi montażu hydraulicznego takich jak: zgrzewarka rur PEHD, gwintownica ręczna/mechaniczna, wiertnica,
  • znajomość rysunku technicznego,
  • uprawnienia SEP E1.

Oferujemy:

  • pracę na pełny etat,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • pracę przy ciekawych realizacjach,
  • pakiet medyczny.

Opis stanowiska:

  • montaż instalacji elektrycznych nastokowych niskiego napięcia dla potrzeb zasilania elementów układów naśnieżania,
  • podłączanie urządzeń elektrycznych do układów sterowania wg schematu elektrycznego – silniki trójfazowe, napędy automatyczne, armatura automatyczna,
  • działania serwisowe w zakresie instalacji elektrycznych,
  • wsparcie w montażu i instalacji pozostałych elementów systemów naśnieżania – instalacje teletechniczne, podłączenia elektryczne urządzeń peryferyjnych do sieci,
  • wsparcie przy pracach montażowych dla pozostałych działów firmy,
  • uzgodnienia techniczne z pozostałymi działami firmy.

Wymagania:

  • wykształcenie min. zawodowe,
  • znajomość odczytywania schematu elektrycznego,
  • uprawnienia do pracy przy instalacjach elektrycznych o mocach odbiorników do 400 kW/400 V,
  • obsługa podstawowych narzędzi pomiarowych elektryka,
  • prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • język angielski w stopniu komunikatywnym,
  • doświadczenie w pracy przy instalacjach elektrycznych ziemnych,
  • doświadczenie w podłączaniu urządzeń wysokich mocy – do 400 kW,
  • znajomość norm i przepisów dot. układania instalacji niskonapięciowych.

Oferujemy:

  • pracę na pełny etat,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • pracę przy ciekawych realizacjach,
  • pakiet medyczny.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.