Oferty pracy

O NAS
SUPERSNOW SA należy do Rodziny Państwa Dziubasików (właścicieli Hotelu i Term Bania) oraz Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR) i jest wiodącym producentem armatek śnieżnych oraz kompleksowych systemów naśnieżania, opartym na polskim kapitale i polskiej myśli technicznej. SUPERSNOW tworzą trzy spółki zlokalizowane w Polsce, Austrii i Rumunii, a armatki śnieżne tej marki działają na stokach narciarskich w Europie, Azji oraz Ameryce Południowej.
WYŚLIJ SWOJE ZGŁOSZENIE
Jeśli spełniasz wymagania i jesteś pełen zapału do pracy, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@supersnow.com, w tytule wiadomości wpisując nazwę stanowiska wraz z imieniem i nazwiskiem kandydata lub prześlij je na adres:
SUPERSNOW SA
ul. Ks. A. Siudy 11
34-436 Maniowy
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Zakres odpowiedzialności:
- pozyskiwanie dostawców, prowadzenie negocjacji, ustalanie warunków współpracy oraz zawieranie umów
- nadzorowanie terminowości zamówień
- kształtowanie standardów i procedur w dziale zakupów
- utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień
- optymalny wybór dostawców
- określanie terminów płatności
- zarządzanie łańcuchem dostaw
- analizowanie krajowego i międzynarodowego rynku dostaw w celu znalezienia alternatywnych źródeł dostaw
- analiza danych i tworzenie planu redukcji kosztów
- zapewnianie wsparcia technicznego i organizacyjnego dla wszystkich działów w zakresie dokonywanych zakupów
- zarządzanie podległym zespołem
- ścisła współpraca i skuteczna komunikacja z kierownikami operacyjnym
Wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie w dziale zakupów, sprzedaży lub zaopatrzenia na kierowniczym stanowisku
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie techniczne)
- świadomość kosztowa, umiejętności zarządzania budżetem
- inicjatywa i przedsiębiorczość
- znajomość systemów klasy ERP
- zdolności analityczne, umiejętność pracy z arkuszem Excel
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełnym etacie na podstawie umowy o pracę
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwości rozwoju zawodowego w ramach złożonej struktury firmy w wymiarze międzynarodowym
- udział w szkoleniach
- dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
Opis stanowiska:
- prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego
- prowadzenie rachunkowości zgodnie z zasadami dotyczącymi Specjalnej Strefy Ekonomicznej
- sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych jednostkowych i skonsolidowanych
- współpraca z audytorami, instytucjami zewnętrznymi, organami podatkowymi i bankami
- obsługa transakcji międzynarodowych (import/eksport), WDT, WNT
- sporządzanie deklaracji podatkowych oraz naliczanie podatków (CIT, VAT, JPK)
- nadzór merytoryczny nad działem księgowości
- bieżące monitorowanie zmian w przepisach podatkowych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- doświadczenie w pracy na stanowisku Głównej Księgowej/Głównego Księgowego
- doświadczenie w prowadzeniu księgowości w firmie produkcyjnej
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excel
- biegła znajomość zasad rachunkowości, przepisów podatkowych oraz umiejętność ich praktycznego stosowania
Mile widziane:
- znajomość systemu księgowego ENOVA
- znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
- dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
Opis stanowiska:
- ewidencja faktur w systemie finansowo-księgowym
- pomoc w sporządzaniu rocznych i okresowych sprawozdań finansowych jednostkowych i skonsolidowanych
- współpraca z audytorami, instytucjami zewnętrznymi, organami podatkowymi i bankami
- obsługa transakcji międzynarodowych (import/eksport), WDT, WNT
- sporządzanie deklaracji podatkowych oraz naliczanie podatków (CIT, VAT, JPK)
- sprawozdawczość GUS, NBP
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excel
- znajomość zasad rachunkowości, przepisów podatkowych oraz umiejętność ich praktycznego stosowania
Mile widziane:
- znajomość systemu księgowego ENOVA
- znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
- dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
Opis stanowiska:
- pomoc przy montażu instalacji hydraulicznych w systemach naśnieżania (rurociągi, hydranty)
- pomoc przy montażu elementów układów pompowych
- wykonywanie prac ogólnobudowlanych
Wymagania:
- wykształcenie min. zawodowe techniczne
- umiejętność posługiwania się elektronarzędziami
- umiejętność pracy w zespole
- gotowość do pracy w delegacjach krajowych i zagranicznych
Mile widziane:
- wiedza w zakresie instalacji hydraulicznych
- obsługa narzędzi w montażu hydraulicznym
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- pracę na pełny etat
- ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- pracę przy ciekawych realizacjach
- pakiet medyczny
Opis stanowiska:
- zakładanie projektów inwestycyjnych w systemie ERP
- wprowadzanie list materiałowych do inwestycji w ERP
- monitorowanie terminów realizacji poszczególnych zakresów na inwestycjach i terminów końcowych inwestycji
- monitorowanie dostępności materiałów i koordynowanie dostaw materiałów na inwestycje
- przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców materiałów
- ustalanie warunków zakupu i terminów dostaw do firmy i na inwestycję
- zamawianie materiałów i usług
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne)
- umiejętność pracy na komputerze w systemach klasy ERP oraz Excel, Word
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu min. B1
- umiejętność pracy w zespole (również w open space)
Mile widziane:
- wiedza w zakresie prawa budowlanego, prowadzenia procesów inwestycyjnych
- wiedza w zakresie realizacji zamówień materiałów i usług
- wiedza w zakresie zarządzania projektami
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- pracę na pełny etat
- ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- pracę przy ciekawych realizacjach
- pakiet medyczny
Opis stanowiska:
- przygotowywanie ofert dla klientów na bazie współpracy z Doradcą Klienta,
- wykonywanie kalkulacji do ofert,
- sporządzanie planów koncepcyjnych.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie kierunkowe,
- dobra znajomość pakietu Office,
- biegła znajomość programu AutoCad 2D,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- pracowitość, komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność.
Oferujemy:
- stabilną pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pracę przy ciekawych, międzynarodowych projektach,
- realną możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- dodatkowe korzyści i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Opis stanowiska:
- współudział przy budowie prototypów,
- projektowanie i testowanie nowych urządzeń,
- szukanie innowacyjnych rozwiązań,
- prowadzenie identyfikacji komponentów maszyn,
- określanie wymagań materiałowych,
- tworzenie dokumentacji technicznych i instrukcji,
- tworzenie katalogu części zamiennych,
- wykonywanie badań i testów prototypów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe z zakresu mechatroniki lub mechaniki,
- znajomość oprogramowania CAD, preferowany Solid Works,
- mile widziana wiedza z zakresu zapewnienia jakości w projektowaniu metodologii FMEA, QFD, DFMA,
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- prawo jazdy kat. B,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dyspozycyjność w okresie zimowym.
Oferujemy:
- pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie,
- pracę przy ciekawych realizacjach,
- możliwość stałego rozwoju,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Opis stanowiska:
- montaż elementów układów naśnieżania na stoku – rurociągi, hydranty, instalacje towarzyszące,
- montaż elementów układów pompowni wg instrukcji rysunkowych – pompy, silniki, kolektory stalowe,
- wykonywanie prac ogólnobudowlanych,
- działania serwisowe i konserwacyjne w zakresie instalacji systemów naśnieżania,
- wsparcie w montażu i instalacji pozostałych elementów systemów naśnieżania – instalacje teletechniczne, instalacje skrzyń zasilających na stoku,
- wsparcie w zakresie montażu dla pozostałych działów firmy,
- uzgodnienia techniczne z pozostałymi działami firmy.
Wymagania:
- wykształcenie min. zawodowe,
- obsługa elektronarzędzi,
- prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- język angielski w stopniu komunikatywnym,
- doświadczenie w pracy przy instalacjach ziemnych, hydraulicznych, pompowych,
- obsługa narzędzi montażu hydraulicznego takich jak: zgrzewarka rur PEHD, gwintownica ręczna/mechaniczna, wiertnica,
- znajomość rysunku technicznego,
- uprawnienia SEP E1.
Oferujemy:
- pracę na pełny etat,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- pracę przy ciekawych realizacjach,
- pakiet medyczny.
Opis stanowiska:
- montaż instalacji elektrycznych nastokowych niskiego napięcia dla potrzeb zasilania elementów układów naśnieżania,
- podłączanie urządzeń elektrycznych do układów sterowania wg schematu elektrycznego – silniki trójfazowe, napędy automatyczne, armatura automatyczna,
- działania serwisowe w zakresie instalacji elektrycznych,
- wsparcie w montażu i instalacji pozostałych elementów systemów naśnieżania – instalacje teletechniczne, podłączenia elektryczne urządzeń peryferyjnych do sieci,
- wsparcie przy pracach montażowych dla pozostałych działów firmy,
- uzgodnienia techniczne z pozostałymi działami firmy.
Wymagania:
- wykształcenie min. zawodowe,
- znajomość odczytywania schematu elektrycznego,
- uprawnienia do pracy przy instalacjach elektrycznych o mocach odbiorników do 400 kW/400 V,
- obsługa podstawowych narzędzi pomiarowych elektryka,
- prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- język angielski w stopniu komunikatywnym,
- doświadczenie w pracy przy instalacjach elektrycznych ziemnych,
- doświadczenie w podłączaniu urządzeń wysokich mocy – do 400 kW,
- znajomość norm i przepisów dot. układania instalacji niskonapięciowych.
Oferujemy:
- pracę na pełny etat,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- pracę przy ciekawych realizacjach,
- pakiet medyczny.