O nas

Kariera

Kariera

Kim jesteśmy?

SUPERSNOW S.A. to wiodący producent armatek śnieżnych i systemów naśnieżania w oparciu o polski kapitał i polską myśl techniczną. Armatki śnieżne SUPERSNOW pracują na stokach narciarskich Europy, Azji i Ameryki Południowej. SUPERSNOW posiada system jakości certyfikowany na zgodność z ISO 9001. Spółka jest zlokalizowana w Maniowach k. Nowego Targu, zatrudnia ok. 150 osób i dysponuje nowoczesnym parkiem maszynowym.

Wyślij swoje zgłoszenie

Jeśli spełniasz wymagania poniższego stanowiska i jesteś pełen zapału do pracy, wyślij swoje CV na adres: w tytule wpisując PRACA-wybrane stanowisko lub na adres:

SUPERSNOW S.A.
ul. Ks. A. Siudy 11
34-436 Maniowy

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Magazynier

Producent systemów naśnieżania - SUPERSNOW S.A zatrudni osobę na stanowisko Magazyniera. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres: w tytule – Magazynier.

Opis stanowiska:

  • przyjmowanie do magazynu i wydawanie materiałów,
  • kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanych materiałów,
  • prowadzenie elektronicznej ewidencji materiałów będących na stanie magazynu oraz wszystkich dokumentów przychodów i rozchodów,
  • trzymanie magazynu w należytym porządku,
  • załadunki i rozładunki.

Wymagania:

  • uprawnienia do obsługi wózka widłowego,
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • poszanowanie ładu i porządku, uczciwość, skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność.

Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Pracownik działu ofertowo – projektowego

W związku z rozwojem Supersnow SA poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik działu ofertowo – projektowego

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie ofert dla klientów, poprzedzone współpracą z Doradcą Klienta
  • analiza wszystkich aspektów wpływających na koszt i termin realizacji kontraktu, przekazanie informacji zwrotnej do Doradcy Klienta
  • przygotowanie kluczowych danych do realizacji kontraktu (projekt zawierający wszelkie niezbędne szczegóły)
  • wykonywanie kalkulacji w oparciu o (uzgodnione wcześniej) wskaźniki kosztów i narzutów marży
  • sporządzanie planów koncepcyjnych systemu naśnieżania stoków
  • reprezentacja firmy podczas spotkań z klientami, prezentacja oferty
  • doradztwo techniczne oraz wsparcie klientów
  • prowadzenie negocjacji handlowych

Wymagania:

  • wykształcenie min średnie kierunkowe – instalacje hydrauliczne bądź wyższe techniczne
  • biegła znajomość programu AutoCad 2D
  • dobra znajomość pakietu Office
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • znajomość zagadnień z zakresu hydrauliki
  • umiejętności analityczne oraz negocjacyjne
  • dobra organizacja oraz umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
  • pracowitość, komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność
  • gotowość do wyjazdów służbowych
  • prawo jazdy kat. „B”
  • mile widziana znajomość programów kosztorysowych (Zuzia, Norma, Rodos itp.)
  • mile widziana znajomość języka niemieckiego

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie
  • umowę o pracę
  • możliwość stałego rozwoju
  • pracę w zespole wysokiej klasy specjalistów
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • pracę przy ciekawych projektach

Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres: w tytule – Pracownik działu ofertowo - projektowego.