Kariera

Kim jesteśmy?
SUPERSNOW S.A. to wiodący producent armatek śnieżnych i systemów naśnieżania w oparciu o polski kapitał i polską myśl techniczną. Armatki śnieżne SUPERSNOW pracują na stokach narciarskich Europy, Azji i Ameryki Południowej. SUPERSNOW posiada system jakości certyfikowany na zgodność z ISO 9001. Spółka jest zlokalizowana w Maniowach k. Nowego Targu, zatrudnia ok. 150 osób i dysponuje nowoczesnym parkiem maszynowym.
Wyślij swoje zgłoszenie
Jeśli spełniasz wymagania poniższego stanowiska i jesteś pełen zapału do pracy, wyślij swoje CV na adres: w tytule wpisując PRACA-wybrane stanowisko lub na adres:
SUPERSNOW S.A.
ul. Ks. A. Siudy 11
34-436 Maniowy
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Producent systemów naśnieżania - SUPERSNOW S.A zatrudni osobę na stanowisko Magazyniera. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres: w tytule – Magazynier.
Opis stanowiska:
- przyjmowanie do magazynu i wydawanie materiałów,
- kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanych materiałów,
- prowadzenie elektronicznej ewidencji materiałów będących na stanie magazynu oraz wszystkich dokumentów przychodów i rozchodów,
- trzymanie magazynu w należytym porządku,
- załadunki i rozładunki.
Wymagania:
- uprawnienia do obsługi wózka widłowego,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- poszanowanie ładu i porządku, uczciwość, skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność.
Oferujemy:
- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia.
W związku z rozwojem Supersnow SA poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik działu ofertowo – projektowego
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie ofert dla klientów, poprzedzone współpracą z Doradcą Klienta
- analiza wszystkich aspektów wpływających na koszt i termin realizacji kontraktu, przekazanie informacji zwrotnej do Doradcy Klienta
- przygotowanie kluczowych danych do realizacji kontraktu (projekt zawierający wszelkie niezbędne szczegóły)
- wykonywanie kalkulacji w oparciu o (uzgodnione wcześniej) wskaźniki kosztów i narzutów marży
- sporządzanie planów koncepcyjnych systemu naśnieżania stoków
- reprezentacja firmy podczas spotkań z klientami, prezentacja oferty
- doradztwo techniczne oraz wsparcie klientów
- prowadzenie negocjacji handlowych
Wymagania:
- wykształcenie min średnie kierunkowe – instalacje hydrauliczne bądź wyższe techniczne
- biegła znajomość programu AutoCad 2D
- dobra znajomość pakietu Office
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość zagadnień z zakresu hydrauliki
- umiejętności analityczne oraz negocjacyjne
- dobra organizacja oraz umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
- pracowitość, komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność
- gotowość do wyjazdów służbowych
- prawo jazdy kat. „B”
- mile widziana znajomość programów kosztorysowych (Zuzia, Norma, Rodos itp.)
- mile widziana znajomość języka niemieckiego
Oferujemy:
- pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie
- umowę o pracę
- możliwość stałego rozwoju
- pracę w zespole wysokiej klasy specjalistów
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- pracę przy ciekawych projektach
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres: w tytule – Pracownik działu ofertowo - projektowego.